Ne verjemite oglasu, ki obljublja popolno regeneracijo sluha

Ne verjemite oglasu, ki obljublja popolno regeneracijo sluha

Zdravniki opozarjajo pred praznimi in zavajajočimi obljubami v oglasnih sporočilih, ki slabo slišečim zagotavljajo skorajda takojšnjo ozdravitev.

Ne verjemite oglasu, ki obljublja popolno regeneracijo sluha
Foto: iStock

Aktualno oglasno sporočilo, napisano v obliki novinarskega teksta, že v naslovu obljublja nekaj, kar si želi slišati vsak slabo slišeči pacient: »Revolucionarna metoda omogoča povrniti slušne sposobnosti v samo 27 dneh – brez operacij in dragih slušnih aparatov!«. Zdravniki opozarjajo pred posledicami, ki jih ima tak oglas lahko za obolelega, če nasede marketinškim praznim in zavajajočim obljubam.

Škodljivo oglaševanje, ki bralca namerno zavaja, v konkretnem primeru ubira zanimiv pristop, že z uvodno trditvijo: »Po mnenju znanstvenikov je že po okoli štirih tednih mogoča popolna regernacija sluha, sluh pa se izostri za 15-krat. Zadostuje prijava v nov program proti okvari sluha.«

Ne nasedajte obljubam iz oglasov

Dvomljivcem, ki takšnim napovedim ne nasedejo zlahka, pa je namenjeno nadaljevanje, v katerem se prodajalci »nove makromolekularne formule« sklicujejo tudi na znanstvena dognanja: »Specialisti iz nemškega raziskovalnega centra v Stuttgartu so potrdili, da ima nova makromolekularna aktivna formula skoraj 98-odstotno učinkovitost. Po 30 dneh tretmaja so osebe, stare od 45 do 93 let, ki so sodelovale v eksperimentu, potrdile zmanjšanje šumenja (povzroča ga onesnaženje v globokih delih ušesa) za kar 79 odstotkov v primerjavi z začetnim stanjem, 15-kratno izboljšanje ujemanje šepeta in glasov v množici ter radikalno izboljšanje pri poslušanju radia, televizije in človeškega govorjenja. Ko so ljudi vprašali, kdaj so nazadnje tako dobro slišali, so najpogosteje odgovorili, da v starosti 25 do 30 let!«

Slovenski zdravniki svarijo: Gre za absolutno zavajanje!

Vodja raziskovalne skupine Heinrich Volkendorf odkriti fenomen v oglasu pojasnjuje takole: »Formula vpliva na telo tako, da spodbuja popravne procese na atomski ravni.«

Odziv zdravnikov s Klinike za otorinolaringologijo in cervikofacialno kirurgijo ljubljanskega UKC pa je povsem drugačen; ti oglasno sporočilo odločno zavračajo oziroma svarijo pred njim, saj da »oglas ni samo zavajajoč za morebitnega potrošnika, pač pa je neposredno škodljiv.« Po njihovi oceni lahko tako škodljivo sporočilo, ki nima nikakršne osnove v novih znanstvenih dognanjih in utemeljitvah, bolnika, ki zaradi prizadetosti sluha nujno potrebuje operacijo, zavede in mu neposredno škodi.

Škodljivo oglaševanje



Vas zanima več vsebin s podobnimi ali istimi značkami?
Vabimo vas k raziskovanju in branju.
Klinika ORL medicina naglušnost prehranska dopolnila škodljivo oglaševanje UKC Ljubljana

Škodljivi oglasi, ki bralca namerno zavajajo – in so zelo pogosti prav pri tako subtilnih, osebnih, življenjsko pomembnih vprašanjih, kakršno je zdravje –, lahko naredijo ogromno škode. 

 

Najbolj brano

logotip

 

Video

video ikona